Przyspieszenie metabolizmu i poprawa pracy jelit dzięki domowej miksturze, rewelacyjny rezultat.

Zmniejszenie obwodu w talii i brzuchu jest jednym z najtrudniejszych wyzwań.

Widoczne zwiększenie obwodu talii może wiązać się z przemianami hormonalnymi, które są nieodłącznym procesem w życiu każdego człowieka. Otyłość brzuszna jest bardzo niebezpieczna. Oprócz walorów estetycznych ma ona wpływ na pracę organów, często jest nieodłączna z otyłością trzewną. U osób z otyłością brzuszną występuje zwiększone ryzyko zaburzeń metabolicznych takich jak nadciśnienie, insulinooporność, nietolerancja glukozy oraz chorób sercowo – naczyniowych. Wszystkie te zmiany przyczyniają się do obniżenia jakości życia oraz zwiększenia ryzyka przedwczesnej śmierci.

MIKSTURAZDROWIA.PL-SPOSOB-NA-OTYOSC-BRZUSZNA

Chętnie czytane także:

loading…


Proponowany napój pomoże się rozprawić z niechcianym i bardzo szkodliwym tłuszczem trzewnym.
Zaproponowany napój pomoże również usunąć nadmiar wody z organizmu jednocześnie też poprawi koncentrację, wzrok i słuch!

Polub na FB MiksturaZdrowia.PL – domowe sposoby na zdrowie, urodę, odchudzanie i
zdrowy styl życia.

Oczywiście najlepsze efekty osiągniesz jeżeli do swojego trybu życia wprowadzisz ćwiczenia fizyczne, spacery lub trening cardio.
Rezultat zaskoczy nawet niedowiarków!
Dodawanie chrzanu do swojej diety pozwala na rozwój dobrych bakterii w jelicie co prowadzi do przyspieszenia metabolizmu i zmniejszenia zmęczenia, które często towarzyszy osobom z „oponką”
Podstawą mikstury jest chrzan, który jest bogatym źródłem witaminy C, witaminy B6, B1, B2, żelaza, magnezu, potasu i fosforu.

Mikstura mojej babci:
– 1 łyżka cynamonu
– 1 i 1/2 łyżki Miodu
– 1 cm. świeży imbir
– 2 cytryny
– 65 gram chrzanu

Imbir i chrzan zmiksuj, następnie dodaj sok wyciśnięty z dwóch cytryn, miód i cynamon. Mieszaj około 3 minut aż do otrzymania gładkiej masy.
Przełóż do słoika.

Sposób użycia:
Przez trzy tygodnie jemy 1 łyżkę stołową dwa razy dziennie przed posiłkami lub przed ćwiczeniami.
Kurację można powtórzyć po tygodniowej przerwie.

Oczywiście babcia tarła chrzan na tarce.
Sprawdzony spośób na zabezpieczenie się przed potokiem łez to okularki pływackie lub maska!

Wartości odżywcze chrzanu tartego (w 100 g)
Wartość energetyczna – 48 kcal
Białko ogółem – 1.18 g
Tłuszcz – 0.69 g
Węglowodany – 11.29 g (w tym cukry proste 7.99)
Błonnik – 3.3 g
Witaminy
Witamina C – 24.9 mg
Tiamina – 0.008 mg
Ryboflawina – 0.024 mg
Niacyna – 0.386 mg
Witamina B6 – 0.073 mg
Kwas foliowy – 57 µg
Witamina A – 2 IU
Witamina E – 0.01 mg
Witamina K – 1.3 µg
Minerały
Wapń – 56 mg
Żelazo – 0.42 mg
Magnez – 27 mg
Fosfor – 31 mg
Potas – 246 mg
Sód – 420 mg
Cynk – 0.83 mg
Kwasy tłuszczowe
nasycone – 0.090
jednonienasycone – 0.130
wielonienasycone – 0.339

Jeśli zainteresował Cię ten wpis udostępnij go, sprawdź też inne wpisy.

loading…


Źródło danych: USDA National Nutrient Database for Standard Reference, wikipedia.pl

Comments

comments

You may also like...

error: Content is protected !!
Histats.com © 2005-